søndag den 27. maj 2012

Lækkert badetøj fra H&M




Billigt lækkert badetøj

Så har jeg endelig været ude og købe badetøjet til i år.
H&M har altid noget fantastisk badetøj til fordelagtige priser,
hvis man ellers kan nå at at købe det.
Hvert år bliver det revet væk fra hylderne med lynets hast,så det er om at skynde sig,
hvis man skal nå at få noget billigt og flot badetøj.

Bikinitoppen står til 49.95 kroner og bikiniunderdelen står til 69.95 kroner.
Badedragten kostede 179 kroner, så nu er jeg garderet til sommeren og svømmehallen.

Ud over at jeg har fået købt badetøj er jeg også stolt over størrelsen, fordi jeg har tabt mig 12 kg. sidste år :D
Bikinitoppen er en 80C og bikiniunderdelen er en str. 38.
Desværre har slankekuren og træningen stået forholdvis stille i år, 
men jeg vil gerne nå at smide et par ekstra kilo, inden bikini sæsonen for alvor starter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar