tirsdag den 10. april 2012

På shoppingtur i London og Malmø

Her kan du se nogle billeder fra min ferie i London i år, med ting som jeg finder inspirerende eller bare gerne vil eje :-).
Primært i London, men også i Malmø er det tydeligt at se hvor moden bærer henad - Kitch!
Glimmer, glitter og festlige farver, specielt lyserød og orange dominerer gadebilledet og udstillingsvinduerne.

Man kan finde en masse inspiration ved at besøge diverse shoppingcentre i London og gå en tur gennem Oxford street, hvor man kan finde alle de dyre og eksklusive modevarer.






Inspirerende billeder fra min shoppingtur i Malmø i påsken

Jeg elsker Malmø og tager ofte derover for at shoppe i weekenderne, eller bare for at hyggens skyld.
Desværre er kursen ikke så fordelagtig som den har været, men dog er det ikke dyrere at tage derover for at shoppe,
end det er herhjemme.

Man kan dog finde nogle flere ting end herhjemme og man kan stadig spare en lille smule,
så det er værd at holde øje med den svenske krone på http://www.valutakurser.dk/.


Ak ja, jeg tager næsten aldrig til Malmø uden et stop forbi min absolutte yndlingssnask-biks i hele verden!
Super Falafel. Her fås den bedste falafel i hele verden, det smager simpelthen guddommeligt.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare vanvittig lækre de der fersken/pink sko med kilehæl... Hvilken butik fandt du dem i?

    SvarSlet
  2. Hej PerkyCurves :)

    Butikken hedder dinsko og ligger inde i et indkøbscenter der hedder Mobilia.

    Skoen på billedet, kan du finde her:

    http://www.dinsko.se/Shop-online/Dam/Pumps?art=269936

    SvarSlet