torsdag den 12. april 2012

Tøjbazar

Jeg skal til tøjbazar Lørdag D. 5 Maj og hold op hvor jeg glæder mig!
Jeg har aldrig været til en tøjbazar før, men konceptet om at en masse unge kvinder der mødes og sælger/bytter deres tøj væk er da helt fantastisk!
Ikke mindst er det billigt, men der vil sikkert også vær mulighed for at gøre nogle gode fund,
som ikke fås i butikkerne længere.

Jeg har selv noget tøj som jeg ikke kan passe længere, da jeg har tabt mig.
Desuden har jeg gjort mig nogle fejlkøb i nogle impulsive øjeblikke,
som jeg er helt sikker på at nogle andre unge kvinder kan få glæde af.

Jeg har allerede fundet en del tøj frem fra den bageste del af skabet,
som jeg ikke bruger længere.
Her er et lille udsnit af det jeg har valgt at skille mig af med:



Kjolen ovenfor er fra b.young i Str. L


Toppen til venstre er fra Vero Moda i Str. 42.
Kjolen til højre er fra VILA i en størrelse medium, men svarer mere til en størrelse large, 
da den er lidt stor i størrelsen. Den sidder rigtig flot!


Toppen er er fra Vero Moda i Str. M.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar